Sjuk?!

Hoppas verkligen inte det!
Har ont i halsen och hostar men inte så mycket mer fast det räcker till.
Det jobbigaste är nog trots allt att inte få pussa på lillgrodan, men man vill ju försöka skydda henne från att bli sjuk så man har inte så mycket annat att välja på.

Jag längtar ihjäl mig efter att få flytta hem till Falun nu, det känns som att tiden går på tok för långsamt fast ändå vet man inte riktigt var dagarna tar vägen...
Skulle vilja fylla massa kartonger redan nu med grejor som vi inte kommer använda iaf på dom 2 månaderna som är kvar.
Men jag får försöka lugna mig, man vill ju inte bo i en lägenhet som är fylld av kartonger heller.

Hittat ett helt underbart hus som jag gärna vill ha men det blir ju lite svårt utan varken jobb eller pengar...
Men det är bara att hoppas att det finns kvar när vi har möjlighet att köpa hus.

Nej nu ska fröken hosta lägga sig tror jag, inget bättre för mig så då kan jag lika gärna ta några extra timmars sömn:)
Lillgrodan sov hela natten igenom inatt också tills klockan var 09.00.
Underbart, bara att hoppas att det fortsätter så:)

Godnatt världen!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0