Värmeslag!

Det är helt sjukt vad varmt det!
Vet att man inte ska klaga när solen skiner och det är varmt men just nu är värmen min värsta fiede!!!
Usch jag mår så dåligt när det blir för varmt, så hur ska denna sommar gå tro?

Clea och Fredrik fick inviga Cleas pool som hon fick i födelsedagspresent idag iaf, lite konstigt och läskigt var det i början att bada utomhus men tillslut  när Anki anka, Filip flodhäst, Sigge sköldpadda och Göran groda och den rosa muggen joinade badet släppte det och hon badade som hon gör i badkaret inne:)

Mina älsklingar!


Praktiskt med stor pool så pappa också får bada:)

Hade gärna gjort dom sällskap i poolen jag med men ingen bikini eller badräkt som passar miss tjockis nu för tiden:( så efter Clea sovit så bar det av in till stan och jag införskaffade mig en bikini som bobisarna får någorlunda plats i:)
  
                         
Bild lånad från http://www.intersport.se

När jag ändå var nere på stan var jag in på New Yorker och köpte min morot, så nu väntar jag bara på att pyret ska komma ut så jag får börja träna:) 


(Klicka och den blir stor)

Nej nu ska jag gå in i duschen och svalka av mig lite innan det är dags för sängen, tror takfläkten får gå inatt också men på en liten högre hastighet...

Imorgon rullar vi mot Dalarna för nästan en hel veckas vistelse där:)
Gissa om jag är lycklig!

Grattis
Maria förresten till dina två prinsar som kommit till världen:)
Önskar dig och din lilla familj stort lycka till!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Morén

Vad härligt det ser ut. Nästa gång är även du med på bild eller?

2011-06-09 @ 01:12:52
Postat av: Moster

Kul att du börjat skriv så mycket. Läser gärna varenda rad du skriver! Hoppas vi ses i kväll.

Kram

2011-06-10 @ 11:44:51
Postat av: Petra - Lunas mamma

Men oj vad du har fått fart på bloggandet :) Mycket att läsa ifatt! Älskar också New Yorker, kom därifrån med 2 klänningar en kjol och ett par byxor + ett linne..... :P Allt under tusenlappen.

Vilken mysig pool ni köpt! Kanske kan vara ett alternativ för oss med :) Den var ju stor! Får komma ner och kika någon dag! Jobbar sjukt mkt nu tills jag har semester. Den 17e är sista arbetsdagen sen är jag ledig 2 veckor. KRAMISSSS

2011-06-11 @ 14:11:47
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0