♥Clea 1 år♥

Tänk vad fort tiden går.
Min lilla groda har redan blivit 1 helt år!



Roligt att det kom så mycket folk och ville fira våran älskling på hennes dag.
Tack kära familj för en underbar dag och tack för alla fina presenter hon fick!

Lillskruttan har blivit så stor, springer runt för fullt här hemma nu:)
Det blir allt mer gående och mindre krypande.
Har även börjat försöka säga några riktiga ord nu, och ibland låter det riktigt bra faktiskt.
Dom orden hon försökt säga är:
Tröttis & Tittut:)
Det är så roligt nu när det börjar hända saker hon utvecklas verkligen från dag till dag.
Allt går så fort oach jag hinner inte med att uppdatera så bra här heller.
Blir kanske bättre när jag får gå på GP om jag nu får igenom den... 

Nä nu ska jag sätta mig ute i solen och käka lite jordgubbar:)

Ha det så bra allihopa!


Kommentarer
Postat av: Morén

Grattis älskade snuppegroda. Kul att jag fick till några momé dagar. Det ska bli igen är min önskan.

2011-05-26 @ 23:29:39

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0