Sjukskriven

Japp idag blev jag sjukskriven, iaf månaden ut men troligtvis blir det längre...
Ska till läkaren 31 Maj så får vi se hur länge det blir.
Självklart är det tråkigt att bli sjukskriven men jag känner själv att det faktiskt är nödvändigt.
Har problem med att komma i och ur sängen och jag vill absolut inte bli helt sängliggande dom sista månaderna av graviditeten så, min BM tyckte att sjukskrivning var nödvändigt.
Jag vill ju gärna kunna vara aktiv och leka med Clea, men i dagsläget har man ju problem med att ta sig ner på golvet till henne och för att inte tala om att sedan resa sig!!

Hennes ben går som trumpinnar nu och hon är mycket snabbare än mig i dagsläget på att resa sig upp.
Det är så roligt när det händer saker.
Igår gjorde hon den första lilla kringlan i pottan också:)
Min duktiga lilla tjej!

Nä nu ska jag lägga mig på soffan igen och glo på lite tv innan man ska sova.

Ha en bra kväll allihopa!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars dig att du ska ha så ont.Men det var väl skönt att du slipper åka till jobbet och bli sämre. Ni får ha det så bra. Kram

2011-05-24 @ 06:12:58
Postat av: morén

Inte kul att du ska få lida så, men du vet aat det ger sej. Snart är det ju september och då kommer den lilla ut. Härligt att potträningen ger resultat heja heja.

2011-05-26 @ 23:32:18

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0