Lika??

Halloj!
Nu skriver jag ett kort inlägg här för det har jag inte gjort på ett tag...
Haft en del annat för mig:)

Meja och vi har börjat få lite rutiner på vardagen nu och vi har börjat lära känna varandra ganska bra:)
Det tar ju faktiskt lite tid innan man lär känna varandra, men det går riktigt bra nu.
Så fort Meja kom ut tyckte vi att hon var så lik sin storasyster Clea men det var vi tydligen helt ensamma om.
Vi tycker fortfarande att som är väldigt lika men dom enda som vill hålla med oss är min mormor och Fredriks mormor.
Så nu lägger jag upp en bild här där dom
är ungefär lika gamla så vad tycker ni?

Visst dom är inte tvillingar men nog fasiken är dom lika, eller?

Bilden på Clea är inte heller den bästa men ni ser lite iaf.


Clea till vänster och Meja till höger

Clea har iaf accepterat att hon fått en syster  nu och det går riktigt bra, hon är så snäll, klappar och pussar på henne.
När Meja gråter eller skriker går hon dit hon ligger och klappar lite på henne och försöker ge henne nappen:) Hon har börjat säga schh åt henne också och det är så gulligt:)

Ojoj vad klockan tickar! 
Dags att sova.

Hej så länge!
 


Kommentarer
Postat av: Nina - Tvåbarnsmamma

Jo, jag tycker nog att de är rätt lika :)

2011-10-17 @ 18:41:49
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Jag håller med, dom är lika. Fast Clea är ljus och Meja är mörk. Kram på er alla.

2011-10-17 @ 20:22:32
Postat av: Mormor

Jag hade rätt från början. Dom är väldigt lika.

2011-10-18 @ 14:46:04
Postat av: Johanna

De är ju jättelika, det tycker både jag & Niklas =) Sötnosarna! Får planera in ett besök hos er snart tycker jag, så vi får träffa er allihop =) Kramar

2011-10-24 @ 09:43:16

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0