BF dagen

Men vad hjälper det när inget händer?!
Tråkigt? Visst men nu hinner jag ju bli lite friskare innan den lilla kommer.
Men jag ser fram emot det så jätte mycket, hoppas allt går lika enkelt som förra förlossningen.
Lite orolig inför hur man ska bli behandlad och hur väl omhändertagen man kommer bli här i Falun.
Har fått känslan av att dom inte är lika noggrann här i Falun som dom är i Örebro, så lite orolig är jag faktiskt
Det är ju så mycket som ska kollas och fixas innan jag ska kunna föda denna gången... (ingenting jag tänker skriva om här dock!)
Jag tycker faktiskt helt ärligt att Sjukvården i Örebro är sjukt mycket bättre än den är här i Falun.
Men det blir nog bra ändå får vi hoppas!

Förkylningen sitter fortfarande i kroppen, men den är mycket bättre idag än igår även om jag låter mycket sämre idag.
Så imorgon hoppas jag att jag nästan ska vara 100 igen eller åtminståne känna mig 100:)

Nu ska jag se klart på tv:n sen ska jag lägga mig tror jag, orkar nog inte med att torka golvet ikväll så jag får ta det imorgon.

Ha en trevlig kväll allihopa.


Kommentarer
Postat av: Morén

Inge golvtorkning nu när jag jobbar i natt. Ta det i morgon, låter som en mycket bättre ide.

2011-09-14 @ 23:17:04
Postat av: jessica

hoppas att det händer något snart! gick du över tiden med första barnet också?

2011-09-14 @ 23:43:29
URL: http://jessicaglarbjerg.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0