BF+2

Och allt är fortfarande lugnt:(
Känner att mitt humör verkligen går mer och mer nedåt för varje dag som gå nu...
Inge roligt alls, men jag kan inte göra annat än att härda ut och bara invänta det hela.
Ja det finns inte så mycket mer att säga än att jag är URLESS på hela situationen!

Sitter nu uppjäst i soffan och glor på en tv som inte har något vettigt att visa, Fredrik och jag har sett på en film ätit chips och drukit cola nu så snart ska jag bege mig in i sängen för att få lite sömn.
Imorgon blir det kanske en sväng upp till svärföräldrarna på lite fika, svärmor saknade oss nu när vi inte setts på ett tag pga förkylningen.

Nä jag har inget roligt att berätta så jag slutar här innan det blir för mycket svammel om ingenting.

Bye,Bye


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Våran gräsmatta behöver klippas.

2011-09-17 @ 06:28:40

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0