BF+6

Ja det händer ingenting här, tålamodet och orken är verkligen nerkörd i botten!
Vet att jag gnäller en massa nu men när man gått en vecka över tiden börjar man bli ganska trött och irriterad.
Jag/vi har verkligen försökt med allt nu för att försöka få ut pyret men ingenting har hjälpt!

*Långa promenader
*Långa och snabba promenader
*Färdknäppen
*Spelat hårdrock för att försöka skrämma ut ungen
*Gått i trappor
*Masserat bröstvårtorna
*Städat
*Bära tunga saker
mm

Vill iaf tacka folk för att dom inte ringer och tjatar så mycket och undrar och frågar en massa hela tiden.

Så imorgon väntar jag samtal från BM (TYVÄRR) Hoppades att jag skulle slippa detta samtal med virrkärringen, men så ser det inte ut...
Så får vi se vad som blir sagt och planerat.

Nu ska jag iaf sova gott och länge hade jag tänkt, få se om lillgrodan planerat något annat:)

Grattis till syster Malin också som fått jobb i stockholm idag:)

Nattis



Kommentarer
Postat av: Syrran

Hahah, jag diggar HÅRDROCKEN=) Men däremot rtor jag det har en motsatt effekt=P

2011-09-21 @ 21:17:07

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0