Lurad... BF+4

Ja kan man känna sig annat?!
Vaknar med värkar, men som sedan tar dom slut efter en halvtimme:(
Fasiken att ungen ska trivas så jädra bra i magen!
Vill att den kommer ut nu!!!

Verkar inte som det tänkt sätta igång igen heller...
Imorgon har jag gått 5 dagar över tiden och det var det jag gick över med Clea också, så låt oss hoppas att det inte blir en längre övergång med denna unge.

Nej nu ska jag smälla i mig massa glass och sura i soffan.
Håll tummarna för att det sätter igång snart.

Tack och godkväll


Kommentarer
Postat av: Anna Hultgren

Jag håller tummarna för att det blir idag :) Vore kul att komma till Falun och se underverken snart - har ju aldrig träffat Clea! Då kan man säga att det var länge sen man sågs! Jag har danslektioner i Falun varje söndag. Slå en pling om du vill ses någon dag. Kram!

2011-09-19 @ 12:10:57
URL: http://franjordtillbord.blogspot.com
Postat av: Mormor

Jag vet hur det känns att bara vänta när tiden gått ut. Gick över 20 dagar med din mor och 10 dagar med din moster. Men dom kom till slut. Hoppas att det inte dröjer så länge till nu. Ha det så bra och många kramar.

2011-09-19 @ 13:20:56

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0