Stora lillhjärtat

Hon växer så det knakar lilla förken bus.
Vuxit 3 cm på en månad och ökat 1 kg.
Känns som hon snart vuxit om mig, eller iaf vuxit om Clea...
Tänk att det kan vara så stor skillnad på våra små änglar i storlek och vikt vid samma ålder.

Har föresten slutat ammat nu också, sedan i fredags.
Så nu är det ersättning som gäller.
Måste faktiskt erkänna att det är lite skönt att slippa amningen, man kan komma undan på ett helt annat sätt, nu kan jag åka iväg en kväll utan att behöva ha henne med om det skulle vara så.
Men nu är ju jag så hemmakär så jag är ju sällan ute på något själv men jag vet att jag kan om jag vill iaf:)
Tycker att det är mycket mysigare att mataa med flaska än att amma, vet att iaf min mor kommer dumförklara mig när jag säger så men det är faktiskt så jag känner precis som jag inte vill vara gravid igen men föda barn igen har jag ingenting emot. (Är det något fel på mig kanske??)
Tyvärr går det ju inte ihop i slutändan så jag får väl kanske kämpa mig igenom en graviditet om jag ska få chansen att föda barn igen.

Har idag äntligen fått iväg ett mail till banksnubben så nu får vi bara hoppas och vänta på domen:S
Håll alla tummar och tår för oss!



Meja 4 Månader

Vikt: 8245 gram
Längd: 67,5 cm


Min älskade lilla flicka vad du växer fort.

Trackback
RSS 2.0