lugn och ro

Barnen sover, hunden sover och mannen jobbar. Jag har nyss ätit mat och röjt upp i köket, till och med gjort en matlåda till älsklingen tills imorgon... Ja det är väldigt lugnt och skönt här hemma just nu!
Jag kan göra vad jag vill utan någon som stör och vad tror ni att jag sitter och överväger att göra?!
Torka golvet känns de verkligent helt okej??? Nej jag sitter nog kvar i soffan och glor på lite dötrist tv tills älsklingen kommer hem. Eller så går jag ner i källaren och börjar slipa av det där fönstret som stått där och väntat på mig i flera månader... Svårt val?  
 
Har hittat hur mycket lull lull som helst på åhlens som jag skulle vilja ha! Någon som vill ge mig en julklapp får gärna ge mig ett presentkort där:) 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0