mysmorgon

Idag är det fredag för den som missat det;)
Vilket betyder inget dagis för Clea, så vi har legat i våran säng och drukit lite vällig och tittat på barnteve hela morgonen:) Nu har vi fått i oss lite riktig frukost och förflyttat oss från sängen för att istället parkera våra rumpor i soffan för att fortsätta mysandet där:) Önskar att solen ville lysa igenom molntäcket som tynger himlen nu så man kände sig lite motiverad till att ta en ordentlig promenad också.
 
Meja traskar runt allt mer här hemma nu och det är riktigt roligt!!!!
Det går inte fort men det går iaf:)
 
Igår hade vi mor och far här på lite mat, jag bjöd på en kycklingpaj som jag aldrig gjort förut, men den verkade gå hem. Så den får jag göra flera gånger... det bästa var att en hel paj blev kvar så den kan jag och älsklingen njuta av ikväll när änglarna sover.
Roligt att få lite kvällsbesök sådär ibland, är verkligen inte bortskämda med att folk kommer och hälsar på så det är roligt!
 
Idag ska jag sätta mig ner och gå igenom lite kort igen och skicka efter, vi är alldeles för dåliga på att både ta kort och skicka efter kort. Skärpning!

Kommentarer
Postat av: Mome

Eftersom besöket uppskattades tittar vi in i kväll igen kanske kaffet står på bordet då ;p

Svar: WEEE!!!! självklart:) Bara att hojta till när ni är på g! Ni har ju en kaffe innestående eftersom ni nobbade det igår;)
Erika

2012-11-16 @ 11:05:25

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0