Söndag

Idag blev sko/hatthylle möbeln äntligen färdig!
Uj så fint det blev .:) Tack ännu en gång min älskling för att bygger och sliter med alla våra/mina projekt!
Så nu har vi grundmålat pjäsen och det tog sin lilla tid... Tur att vi hjälptes åt att göra det annars hade jag stått där och målat ännu... Annars brukar det faktiskt vara så att jag får sköta målningen och F bygger.
Bild kommer när det är helt klart:D
 
Annars har det inte hänt så mycket i helgen, men det har räckt till iaf.
Nu blir det en ny vecka med nya utmaningar och förhoppningsvis lite dagis för stora fröken som var hemma hela förra veckan med en riktig dunder hosta. Men den är nästan borta nu så förhoppningsvis kan hon vara på dagis på tisdag igen.
 
Nu blir det sängen för min del, och jag hoppas på en natt med mycket sömn, för det behövs...
Godnatt.
 

Kommentarer
Postat av: Moren

Spännande nu är vi nyfikna på vad mannen åstakommit denna gång

2012-11-05 @ 02:27:18

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0