Jättespya

Skjutsade Clea till dagis idag men det var skrik och gråt om vanligt fast hon började gråta och säga "hem" redan i bilen. Slutade med en jättespya över hela golvet i målarrumme och över mina byxor och jacka... Tack för den!
Men det är ju inget konstigt att hon spyr när hon är slemmig i hasen och hostig, det hör liksom mer till vanligheten än till ovanligheten om jag säger så. Så vi beslutade att Clea fick följa med hem igen och så får vi göra ett nytt försök imorgon igen.
 
Så nu går tvättmaskinerna för fullt där nere i källaren. Så frågan är vad vi ska hitta på idag, tänkte åka till mor men hon hade fullt upp med annat och Sara jobbade... Usch jag är så less på att bara vara hemma. Har ingen att umgås med på dagarna här och det är galet tråkigt.
Skulle flyttat till Leksand eller något istället, där känner man iaf lite folk.
 
Magen kurrar, dags för frukost:)

Kommentarer
Postat av: Petra

Önskar jag bodde närmre!!! Kram från örebroarna <3

2012-10-03 @ 10:01:53

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0