Sjuka

Idag har vi haft sjukstuga här hemma... Egentligen är det väl bara jag som är sjuk på riktigt eftersom Mejas feber beror på 1 års vaccinationen hon fick igår. Clea har hostat en del inatt så hon fick vara hemma från dagis idag när Meja hade feber och jag inte är helt 100 heller...
 
Har nu äntligen fått i mig dagens första måltid:) ja vad gör man med en febrig dotter som inte vill annat än sitta i famnen och mysa. Tiden har liksom inte funnits och i ärlighetens namn så har jag inte hunnit känna efter att jag varit hungrig heller!
Att det blivit dåligt med tid över til Cea visade hon tydligt idag, genom att klippa luggen på sig själv med Caspers tasshårs sax. Så nu har jag flyttat in den i städskrubben högt upp så förhoppningsvis ska hon inte få tag i den igen. Det som är mest jobbigt med att hon klippte luggen är ju att det är fotografering på dagis om ca 2 veckor... TYPISKT! Men inget att göra.
Så här blev resultatet iaf, syns dock inte så bra men lite ska ni nog kunna se.
 
Blundar gör hon också min lilla skitunge:)
 
Nä nu ska jag gå ner och duscha, har inte ens fått av mig pyjamasen idag.
Så då kanske ni förstår hur lite tid det funnits över till mig själv. Snart är älsklingen hemma igen också. Då bir det mys och sen sängen. Håll era tummar för att jag får sova inatt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker det var jätte fint=) Mosters lilla skönhet=)

2012-10-04 @ 13:51:58

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0