Ställningen återställd.

Nu är Clea tillbaka på dagis igen efter lite mer än en veckas sjuka...
Hoppas det går bra för henne idag. Grät hela vägen i vagnen till dagis och sa " hem, hem, hem."
Usch det skär verkligen i hjärtat att tvinga henne till dagis när hon inte vill!!!
Men dom har inte ringt ännu så förhoppningsvis går det bra nu:)
 
Meja har nu precis somnat och jag funderar på att göra detsamma, behöver ta igen lite sömn efter denna vecka känner jag. Egentligen skulle jag behöva städa här hemma men jag känner verkligen inte för det. Jag får svänga runt med snabeldraken senare istället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är inte kul för ett moders hjärta när barnen gråter man känner sej så elak. Hoppas det ger sej snart. Precis som förkylningen gjort härligt.

2012-10-10 @ 14:11:31
Postat av: Svärmor

Stackars liten. Nu har ni försökt så länge och det verkar inte gå över.Jag tror att det beror på att hon blir lämnad på dagis och Meja får följa med mamma hem igen. Hon vill ju också vara hemma med mamma och Meja. Alternativet är att Clea får vara hemma och ni börjar om från början då det ändå snart är dax att Meja också måste börja på dagis. Det kommer då att gå bättre när båda lämnas och man kan säga att mamma måste gå och jobba. Varför ska hon behöva vara så ledsen när det inte behövs? Farmors hjärta brister när jag läser om hur hon gråter. Kram.

2012-10-10 @ 18:59:28

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0