Testar gränser...

Min stora fröken testar gränserna här hemma, trotsar allt jag säger och vägrar svara när det inte går riktigt hennes väg! Jätte kul att vara mamma i sådana här situationer. men det är ju ännu en fas i föräldralivet som måste gås igenom... Ja nu skulle jag våga säga att hon är frisk igen. Jag önskar att hon kunde göra så här när man var lite piggare, jag känner fortfarande mig ganska risig, men jag är på benen iaf. Kom iväg på anställningsintervjun idag också, så nu håller jag alla tår och tummar för att det går vägen, villverkligenhadetdärjobbet!

Nu ska jag avbryta den snart pågående misshandeln av Meja. Det är kul med barn nästan jämt😀

Trevlig helg på er❤


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0