förändringarnas tid

Mycket som händer i vårat liv nu, några saker som är bra och några som inte alls känns lika bra... Men i slutändan kanske de blir bra endå även om det inte känns lika roligt nu.
 
Har gått mina tre inskolningsdagar på avd 58 på lasarettet nu så nu är det bara att vänta på att dom ska ringa.
Har varit tre jobbiga och inte särskillt roliga dagar, iof dagens arbetspass var helt okej det var faktiskt riktigt roligt stundvis:) Vet inte om de tberodde på att jag var på den andra avdelningen eller om det var folket som jag jobbade med som gjorde det roligare eller att det inte bara var massa kärringar som jobbade idag så det blev mindre kackligt... Det var iaf roligare idag :)
 
På tisdag ska Meja börja skolas in på sitt dagis  så det ska bli spännande att se hur det går...
Så håller vi lla tummar och tår för att det ska bli en enkel inskolning och inte som Cleas, då det tog 4 månader innan det gick bra.
 
Nu har vi iaf sjuka barn igen... Clea har en riktigt hemsk hosta och Meja har feber...
Usch och fy för denna förbaskade vinte rmed bara massa sjuka hela tiden!!!
Jag är iof inte tipptopp heller så det blir kanske en helg i sängen för familjen Holm/Backman igen...
Blääääää!!!
 
Nej nu ska jag krypa er under täcket med en bok och försöka hålla mig vaken en stund till.
 
God natt allihop
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på er<3

2013-02-01 @ 03:13:34

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0