Testar

Jag tänkte jag skulle testa hur många som egentligen läser min blogg utan att hag länkar den på facebook...;) Om det är värt att fortsätta skriva, det finns ju ingen anledning att till jag ska ödsla tid och energi på att skriva om det inte är någon som läser. Ser att jag faktiskt har besökare fast jag inte skrivit på så länge och det kär ju kul, tack för det:)

Ja vad har hänt sedan sisst då?
Inte mycket, blivit ett nytt år, skaffat en ny laptop så jag kan sköta bloggen igen:), blivit arbetslös och letar som en galning efter ett nytt, så har ni något hojta till! Varit till falu kommun och skrivit in mig där på bemanningscenter idag iaf, så nu hoppas jag på att dom snart hör av sig med lite jobb:)
Annars är väl allt som vanligt...

Clea är sjuk idag med... Feber men tycker ändå att honär pigg stundvis iaf. Nu ligger hon här på soffan och sover som en evarm lite ängel.

Har plockat ner julen här hemma idag, bara jultomten som står ute vid trappen och julgardinerna i köket kvar men jag tror dom får sitta en stund till, känner inte för att sätta upp dom andra då jag skulle vilja ha något nytt, så därför får dom sitta ett tag till... Tomten får komma in ikväll när barnen lagt sig då jag kan pyssla med lite sådant.

Ja det var allt för nu, ska pussa lite på min varma lilla groda som snarkar som en hel karl här bredvid. Sen är det snart dags att börja med maten tills älsklingen kommer hem från jobbet.
Glöm inte att det är upp till bevis nu på om jag ska fortsätta bloggandet...

Kommentarer
Postat av: Annika

Tycker absolut att du ska fortsätta blogga!Är så kul att höra hur era små fina flickor växer och blir stor!Jag har heller inte facebook så jag kan följa dig där så jag hoppas att du vill fortsätta blogga!Varma kramar från ett kyligt Jämtland/Annika

2013-01-11 @ 12:57:32
Postat av: Svärmor

Fortsätt blogga. Det är så roligt att få läsa vad ni gör varje dag.Kram.

2013-01-16 @ 08:19:23

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0