Vändning

 
Idag tog allt en annan vändning.Kände mig trött och orolig för våran lilla Meja, tyckte helt enkelt att hon varit sjuk för länge utan någon förbättring alls på dessa 5 dagar med 40graders feber.
Sagt och gjort jag ringde sjukvårdsrådgivningen och vårdcentralen för lite hjälp. Slutade med att F fick komma hem och ta med sig Meja till akuten där dom kunde konstatera dubbelsidig öroninflammation och troligtvis lunginflammation. Stackars lilla hjärtat!
Jag är väldigt glad för att jag tog tag i detta och inte väntade som hon på vårdcentralen tyckte.
Redan efter första kuren med kåvepenin så blev Meja bättre, Så nu tror jag helt klart att vi är på bättringsvägen hon och Clea har faktiskt lekt lite ihop nuikväll, så mycket piggare är hon:)
 
Nu ska jag duka för F kommer strax hem med mat, PIZZA :) Mums!!!
 
Trevlig kväll mina vänner.
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0