1 April

Idag är det ju 1 April för den som missat det...
Men jag har klarat mig i från at bli lurad själv, såvitt jag vet iaf ;)

Men jag hörde nog det dummaste aprilskämtet på radion idag när jag åkte till jobbet, Mix Megapol har ju varje dag något som heter smsbikten, då får man skicka ett sms med sin bikt som man känner att man skulle vilja ha förlåtelse för och så får Per Lärnström bestämma om den som skrivit bikten ska få förlåtelse eller inte. Det var iaf en kille som skrivit in att han hade sagt till sin flickvän på morgonen att han varit otrogen med hennes syster, och hon hade slagit till honom och gått därifrån... men han hade inte sagt att det var ett aprilskämt till henne efter det heller så jag menar om han sagt det till henne på morgonen och klockan då var runt 14.30 när han skickade in bikten och han fortfarande inte berättat det för henne!!! Jag fattar inte riktigt vad han ville få ut av det skämtet egentligen?? Det kanske var ett dåligt försök till att dumpa henne eller något, inte vet jag... Dålig humor måste jag säga, i vilket fall så gav inte Per Lärnström honom förlåtelse för det han gjort, vilket inte jag heller skulle gjort förstår inte riktigt varför man gör något sådant mot någon som man borde tycka om om man nu är tillsammans...

Ja tidigare under dagen så var jag ut till Marieberg idag igen och handlade två höga vita krukor som jag tittat på ett bra tag, så det var det farmor och farfars pengar gick till som jag fick av dom i fördelsedagspresent, ska ring dom imorgon och tacka...

Nu är det bara 3 veckor och några dagar kvar innan mina favorit grannar flyttar hit, fy vad roligt det ska bli!!!! Kommer springa där jämt stackars Petra, Rickard och Luna kommer aldrig få någon ro... ;)
Jag är ledig den helgen dom flyttar hit, så jag har erbjudit mig att hjälpa dom med flytten snäll som man är, vet ju själv vad mycket det är som ska göras så men är ju tacksam för all hjälp man kan få.

Nej nu ska jag gå ut till soffan och kolla om Fredrik fortfarande är vaken eller om han somnat?? Stackarn gick ju upp typ 05.30 imorse, det var inventering på Willys som han skulle vara med på, och han såg ju inte allt för pigg ut när jag gick in hit till datorn och han låg ute i soffan. Ja är han inte vaken får jag väl äta upp daimtårtan själv då :)
Nej så elak är jag inte, jag får väcka honom isåfall.

Ha en bra kväll allesammans!!


Kommentarer
Postat av: Petra

Ja jag räknar dagarna haha "favoritgrannar"...

Jag har redan planerat att på helgerna i sommar får vi ta och äta brunch ute i det gröna när vädret tillåter!

Imorgon ska vi o handla lite och tänte plocka med oss lite flyttkartonger från willys. Har haft ett uppehåll med packningen ett par veckor :P Håller med om det ruttna aprilskämtet.

kraamis

2009-04-02 @ 12:29:53
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Petra

det gör jag :) jätte snällt att du erbjuder dig.

När är en bra tid på willys tro? det kanske är olika? Vi får väl konsultera med Fredrik :)

2009-04-02 @ 13:03:40
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Moren

Ja och sen har svärmoren varit där och stört sin svärson. Det är klart stackarn är trött

2009-04-02 @ 18:09:23

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0