16 April Försvar!!!


Ja den som läst Saras blogg måste ju tro att jag är ett monster, så jag tänkte att jag skulle försöka försvara mig själv, om det nu är möjligt...??
Visst vi kom lite på kant med varandra och jag överreagerade kanske lite, men till mitt försvar har jag bara att säga att jag sov dåligt under natten till Söndagen. Så en viss förståelse hoppas jag att ni har!!! Sen är ju jag en sådan person som reagerar häftigt när det är något som går emot mig.
 Mennu är vi ju kompisar igen och jag tycker faktiskt riktigt bra om min nye svåger ;)
Jag hoppas att släkten som var med vid middagen vågar träffa mig igen, för så illa som Sara beskrev detta skulle inte jag säga att det var, bara för att man låter och blir lite tvär så går ju inte världen under för det. Jag skyller på Janssons släktet för dom kan låta riktigt illa!!!

Fler bilder från middagen hittar ni på Saras blogg föresten

Nu till något helt annat....

6 Små sanningar: 

1. Du kan inte nå alla tänder med tungan.

2. Alla idioter som läste den första sanningen kommer att prova.

3. De upptäcker att sanning nr 1 är en lögn.

4. Du ler nu för att du är en idiot.

5. Snart kopierar du det här så att alla andra idioter kan läsa det.

6. Du har fortfarande ett fånigt leende i ditt ansikte.

Jag läste detta på Sofias blogg och gick naturligtvis på detta precis som allt annat som jag läser *Grrrr*

Nu har jag inte så mycket mer att tillägga


Ha en bra kväll allihopa!!!


Kommentarer
Postat av: Petra

Ja det är så roligt! Hon är överallt nu. Ser att ni har haft en bra påsk ni med! Lite bråk rensar luften! Har uppdaterat från ställdalen nu :P.. Du får visa Maja von Amstaff vilken hund det höll på bli istället för henne =) Fick träffa Jennifers lilla valp! imorgon kommer vi till stan igen! Hör av mig då för nu saknar vi er!



kraaaaaaaaam!

2009-04-16 @ 21:49:00
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack så mycket! Känns verkligen så härligt, och jag längtar så mycket! Börjar bli nervös nu =) Jag visste inte att du bodde i Örebro? Vad gör du där? Hoppas allt är bra med dig?! Kramar!

2009-04-16 @ 23:35:15
Postat av: Sofia

Passar på att skylta med min blogg också, stjäla lite läsare ;-)

2009-04-16 @ 23:36:39
URL: http://sofia-bridetobe.blogspot.com
Postat av: Petra

Har varit inne och läst "fredriks blogg" haha :P...

2009-04-19 @ 19:55:34
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Holm

Mannen, det smartare könet? kom igen och diskutera nu.

2009-04-21 @ 13:19:11
URL: http://kopulation.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0