2 April

Har just insett att jag bloggat väldigt tätt dessa dagar nu, vilket inte är något negativt hoppas jag??

Jag har iaf bestämt mig för att börja motionera nu, så jag kan få bort den hära pluffsmagen som kommit under vintern :)
Har precis kommit in från första löparvändan nu och det känns riktigt bra faktiskt... Blodsmaken i munnen hade jag gärna skippat men är man otränad så är man, bara att skylla sig själv!!!
Fick dock inget sällskap nu första vändan för Fredrik orkade inte efter skolan, vilket jag kanske kan förstå, men å andra sidan var det faktiskt ganska skönt för då fick jag ju ta reda på hur mycket jag orkade springa utan att behöva skämmas, för det är faktiskt så att Fredrik har bättre kondition än mej, ja det tar emot att säga det men det är faktiskt sant.
Så imorgon när jag ska springa samma vända så vet jag ju att jag klarar av att springa hela vändan, och jag tänker fortsätta ta denna vändan tills jag blivit kvitt blodsmaken. Så imorgon får jag förhoppningsvis kanske sällskap:)
Sen har vi ju sagt att vi ska köpa oss ett varsit gymkort på Nautilus så förhoppningsvis är vi slimmade till sommaren ;p

Var iväg och jobade två timmar idag och fick reda på att hon som är tjänstledig troligtvis sagt upp sig nu, så snart får jag nog skriva på dom där papperen så jag har mitt på det torra:) Hoppas Hoppas Hoppas...

Var ner till Blomsterlandet imorse när jag skjutsat fredrik till skolan, köpte mig en blomma till dom nya krukorna till köket, tokfint blev det... Sen är det ju orkidéutställning där på Blomsterlandet i Almby, fy vad mycket fina orkidéer det finns... synd att dom ska vara så fruktansvärt dyra bara... Orkideer och Liljor är nog mina favorit blommor nu faktiskt.

Nej nu börjar jag bli lite hungrig, ska äta Fredriks pastaknyfflar ikväll *Mumms*
Så det är väl lika bra att börja göra iordning det hela...

Ha det fint!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Vad roligt med tätare uppdateringar :) Och när vi flyttar får du gärna släpa med mig på joggingvändan. Behöver få lite kondition jag med. Har räknat ut att det är snart 2 år sen jag sprang så det blir nog jag som får skämmas :D men jag får börja försiktigt så jag tränar upp bäckenet först.



Håller tummarna för att du får ditt "på det torra" hoppashoppas!

kraam

2009-04-02 @ 22:20:01
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Ellie!!

Hej! Hur är det? Hoppas allt är bra!! Klart Liljor är bäst, det visste vi ju redan ;) Hälsa Fredrik!! Kram!!

2009-04-02 @ 22:38:54
URL: http://elinorpan.blogg.se/
Postat av: moster, Wilma

Kramar från Wilma, ge vovvarna en kram från oss.

Kul med mycket läsning, du är duktig som börjat träna, häng i. Kramar moster

2009-04-03 @ 10:24:10
Postat av: Moren

Ta en vända för mej också så slippae jag. Vill du ha sällskap så vet jag att två vovar kan springa. Det skulle dom tycka vore JÄTTE kul.

Toppen kul med jobbet som Fredrik skule ha sagt "det löser sej"

2009-04-03 @ 15:45:14

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0