3 April, Glädjebesked


Idag damp det ner i brevlådan, det nya anställningsbeviset, det var alltså sant att hon sagt upp sig, så ingen kan väl vara lyckligare än jag nu i dessa varseltider, folk blir varslade hit och dit och jag blir fast anställd på 32 timmar i veckan *Jippie
Det känns så skönt att ha sitt på det torra, efter att ha bott här i snart 2 år och varit på många arbetsplatser runtom här i Örebro så har man äntligen kommit i hamn, känns så obeskrivligt bra!!!
Ja så nu får vi se vad som händer och sker.

Tack för alla uppmuntringar till träningen, tack vare det så tog jag mig runt samma joggingvända som igår,
med mindre blodsmak i munnen men det känndes mycket trögare att ta sig runt känndes som jag ville ge upp flera gånger men jag tog mig runt...
få se om jag tar ledigt från joggigturen imorgon eller om jag ska göra ett ryck då med... Men det känns i kroppen att man gjort något man inte är van vid, det känns som om jag skulle ha för små byxor på mig, för låren känns så obeskrivligt tunga och sega så det är svårt att röra sig, precis som det är att röra sig i för små byxor,  känner ni igen er eller är det bara jag som brukar gå i för trånga och små byxor..??! :)

Ja så var det då bara några få timmar kvar innan det var dags att lägga ännu ett år i ryggsäcken, fy vad tiden går fort...
Längtar tillbaka till man var liten, allt känndes så mycket lättre då, nu är det bara en massa måsten och andra tråkigheter... men det är väl livets gång...
Ska till jobbet en stund imorgon med, fick inte ledigt som jag hoppats :(
Men vi skulle bara fika lite och sådär så det kan ju inte bli så ansträngande, men jag hade hellre legat i sängen hela dagen och gjort assint, men det får väl bli en annan gång kanske???

Ja det blir nog inte så mycket mer skrivet idag faktiskt, men jag återkommer väl när jag har något mer att skriva om!!

Ha det gött!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis på födelsedagen!

Hoppas du får en bra dag.

Kram Sofia.

2009-04-04 @ 14:18:37
URL: http://sofiaholm.bloggagratis.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0