5 April


Då har man blivit 23 nu då, ja det känns inte som att det är någon skillnad mot att vara 22 faktiskt, konstigt egentligen för så känner man ju varje år egentligen men lik förbaskat så har man blivit äldre...
Jag menar att det är ju lite skillnad på att vara typ 17 eller att vara 23år, jag får ju göra så mycket mer när jag är 23 än när man var 17, så någon skillnad borde det ju kännas när man blir ett år äldre tycker man, förstod ni vad jag menade där?? Känner att det blev lite luddigt :p
Tänkte visa upp mina födelsedags presenter, om det är någon som är nyfiken...
Klicka på bilderna för att dom ska bli större :)

        
Dom här fick jag av Fredrik

        
Dom här Fick jag av dom på jobbet


         
Dom här kommer Från Mor, Far och Systrar


Dom här krukorna köpte jag av pengarna som jag fick av Farmor och Farfar


Tack så jättemycket för dessa fina presenter!!!!!

Ja det var allt för nu, återkommer när det finns mer att berätta :p





Kommentarer
Postat av: Moster

GRATTIS på födelsedagen och till jobbet! Björn och Wilma grattar också. Kramar

2009-04-05 @ 17:30:34
Postat av: Anonym

GRATTIS på födelsedagen och till jobbet! Björn och Wilma grattar också. Kramar

2009-04-05 @ 17:32:57
Postat av: Moren

Du glömde en sak eller....

2009-04-06 @ 00:17:33
Postat av: Petra

Jaa äntligen :) Vad roligt!! Vi väntar med spänning! Och Luna med. Hon är frisk nu. Lite snorig men det har hon varit sen december. Och grattis i efterskott! Tror mitt meddelande i lördags misslyckades.

2009-04-06 @ 07:17:00
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0