7 April Trökdag...


Ja hörrni idag är det en riktig trökdag bara en massa tråkigheter att göra...



Har tvättstugan mellan 10 och 13 idag...

Men nu är allt tvättat så jag väntar bara på att det ska torka,
det bär ju av mot Dalom på Torsadg så det gäller ju att man har något rent att ta på sig:)


Ja sen behövs det ju alltid städas, det ser förjävligt!!! ut här hemma just nu...





Sen om jag hinner ska jag försöka mig på att putsa fönstret i sovrummet och byta till vår/sommargardiner där också, Jag vågar ju nästan säga att våren är här nu faktiskt... ÄNTLIGEN!!!

Ja sen fuskade jag ju med springningen igår, kom hem så sent igår och det var kallt och ruggit så jag får springa nu innan jobbet istället, för jag gissar att jag blir sen hem från jobbet idag med...

Ja sen är det bara att bege sig iväg till jobbet, usch och fy känner inte alls för att jobba idag, är det är så fint väder.
Sen är jag och Fredrik inne i en sådan här period igen att vi bara går om varandra, så man hinner knappt träffas... Man sover ihop sen går Fredrik till skolan och när han kommer hem så går jag till jobbet, ja det är inte alls roligt faktiskt...

Idag åker Sara och Nicklas hem till Dalarna, fy vad jag blir avundsjuk, jag vill också åka hem nu, men jag har ju som sagt några dagar kvar här nere tyvärr, men vi får ju fira påsken tillsammans med  släkt och familj iaf.

Far skulle åka till sågen i Näs idag, hoppas han får tag på virke så vi kan bygga staketet när vi kommer upp.

Sen har ju Sofia fyllt 16 år i går, Grattis så jättemycket till dig!!!



(Fredriks lillasyster för den som undrar)


Lev livet kära vänner imorgon kan det vara försent...



Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack!!!

Vad gulligt av dig att lägga ut mig på bloggen:)

Vi syns på torsdag ;)

Kramar.

2009-04-07 @ 16:36:29
URL: http://sofiaholm.bloggagratis.se
Postat av: Moren

Grattis från oss i NÄS Sofia. Livet som kvinna är inte så roligt alltid men positiva tankar gör att arbetet går lättare. När det är klart så är man så nöjd med sej själv.....eller hur?

2009-04-07 @ 21:02:26
Postat av: Petra

Du behöver inte ha dåligt samvete om du missar att springa en dag. Egentligen ska man bara springa varannan dag, så att kroppen kan återhämta sig och bygga upp musklerna =)Bara en dag kvar på jobbet då, sen blir det dalarna! Ni får ha det så skönt!

Puss

2009-04-08 @ 10:20:50
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja men det ska vi nog hinna med =) vi har kommit över 8 kartonger, men fler behövs. Men Rickard har missat besiktningstiden så nu får vi inte köra förän den 20e.. om vi inte får tag på en återbudstid. Vi lånar gärna kartongerna. Och imorgon blir det willys igen =)

Hade så bra på jobbet!!!

kramaar

2009-04-08 @ 14:01:30
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Elena

Tråkigt att tvätta ibland, men det känns väldigt bra efteråt!

2009-04-13 @ 11:44:34
URL: http://ellisono.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, ja, du får göra det och överraska oss. :P

Nej, vad taskiga vi är egentligen. Kan man inte, så kan man inte. ;)

Kram.

2009-04-14 @ 16:53:17
URL: http://sofiaholm.bloggagratis.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0