GRAVID!!!!!


Ja nu har dom flesta fått reda på att det är så det är...
Känner att jag inte kan hålla mig längre nu, jag måste få skrika ut till hela världen att jag är med barn!!!
Gjorde et gravtest i torsdags 27/8 som visade ett svagt plus, kände mig överlycklig men vågade inte hoppas för mycket eftersom det var ett väldigt svagt plus. men det ska betyda gravid hur svagt det än är, men jag bestämde mig för att ta ett nytt test morgonen efter och även det visade sig vara positivt:)


Testet är taget Fredagen den 28 Augusti 2009

Tänk så det kan gå hörrni, tror dock inte att vi fattat att vi ska ha barn än men det lär väl komma:) Vill bara att tiden ska springa på så den lille knodden kommer ut någon gång...

På onsdag ska vi till MVC för inskrivning det ska bli spännande:)
Gissar att det kommer bli ganska tätt med inlägg nu och att jag kommer skriva samma saker men det får ni ha överseende med:)

Ni får ha en bra dag!!!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: MOREN

Jag ska bli mome´. Det var ju nyss du var liten min "snuppehöna". GRATTIS GRATTIS. Var rädd om varandra nu. Vi hörs

2009-08-31 @ 16:07:47
Postat av: MOREN

Jag ska bli mome´. Det var ju nyss du var liten min "snuppehöna". GRATTIS GRATTIS. Var rädd om varandra nu. Vi hörs

2009-08-31 @ 16:08:14
Postat av: Sofia

Så kul!!! Grattis!!! Vad spännande det ska bli!! :D

Och jag ska bli faster. :)

Kram kram <3

2009-08-31 @ 17:45:34
URL: http://sofiaholm.bloggagratis.se
Postat av: Petra

Det är ju så roligt så jag inte vet vart jag ska ta VÄGEN!!! Grattis igen!! Såg meddelandet du skickade, men kan inte svara för telefonen är urladdad. Men vi kommer hem imorgon =) Rickard längtar redan efter "pappis" med fredrik haha! Hade så bra och var rädd om ER!

kraaaaaaaaaam

2009-08-31 @ 21:07:41
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Petra

Det är ju så roligt så jag inte vet vart jag ska ta VÄGEN!!! Grattis igen!! Såg meddelandet du skickade, men kan inte svara för telefonen är urladdad. Men vi kommer hem imorgon =) Rickard längtar redan efter "pappis" med fredrik haha! Hade så bra och var rädd om ER!

kraaaaaaaaaam

2009-08-31 @ 21:08:12
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Nina

Grattis, grattis! Va kul :)

Snart får du och Petra ta långa skogspromenader med varsin barnvagn :)

2009-09-01 @ 15:27:41
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Hanna

stort Grattis till er båda!! åh så roligt! :) och spännande!

saknar dig min vän, stor kram!

2009-09-01 @ 23:06:46
URL: http://yahanon.blogspot.com
Postat av: Mormor

Grattis Grattis! Ha det nu bra och var rädd om er.

2009-09-02 @ 08:56:19
Postat av: Moster

GRATTIS!!! till er båda. Vad kul men det är en låååång väntan än. Det är en liten tjej här som redan vill ner till Örebro och se hur stor magen och bebisen är. Hoppas att allt är bra och att du mår bra. Många kramar.

2009-09-02 @ 11:42:58
Postat av: Petra

Hur gick det på inskrivningen idag tro? Fått något bf-datum? NYFIKEN =P

kram på er

2009-09-02 @ 21:42:11
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Va roligt att ni ska få barn :)

Hoppas att allt är bra,det är ju säkert 4år sedan man såg dig.

2009-09-03 @ 19:26:28

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0