Helg och ledighet, fy fan vad skönt!!!

Just nu mår jag så sjuktbra!!!!
Ledig i 4 dagar tillsammans med älsklingen, eller ja han jobbar imorgon men vi har hela söndagen , måndagen och tisdagen tillsammans.
Vet inte när vi var lediga så länge tillsammasn senast så det känns jättebra!!!

Ja sen måste jag bara säga att jag älskar att vara gravid (just nu iaf) i början var det ett riktigt helvette men nu mår jag bra, piggare på dagarna och kvällarna och inget illamående alls. Kan äta hyfsat ordentligt också så det kan inte bli bättre:)
Bara yrsel men det går över ganska fort tack och lov...
Den lille måste bli typ boxare eller fotbollsspelare för han är jätterörlig i magen förutom när Fredrik ska känna på magen då ligger den så still så still, han kände en spark igår men det var också det enda.
Ikväll sparkade den inget alls under hela filmen vi såg så det var ju typiskt!
Kanske känner på sig att vi vill att den ska sparka så då låter den lille bli???

Ja sen är det ju faktiskt på tiden för en magbild också, så här kommer den;)


Vecka 17+2
(klicka för att få bilden stor)

Ja jag tycker själv faktiskt att magen vuxit jättemycket, den ser dock inte lika stor ut på bilden som jag upplever att den är, men men huvudsaken är att magen växer iaf:)

Imorgon ska jag ringa moren tror jag, får dock vänta tills hon vaknat, hon jobbar inatt om jag inte har helt fel??
Så jag får underhålla mig med wow tills dess eftersom Fredrik jobbar och jag troligtvis inte kommer ta mig för särskillt miycket imorgon (lite lat är jag...)

Nej nu kallar sängen på mig så jag tror att jag ska göra som den säger:)

Hoppas ni får en bra helg!



Kommentarer
Postat av: Moren

Passa på och njut av graviditeten den är bara underbar.Tro mej jag vet. Kan ju skvallra att Magnus Seger åkt in nu i kväll så han är nog pappa snart. Ser fram emot att du ringer efter tre är jag vaken. Hörs i morgon kramiz

2009-12-04 @ 23:48:54
Postat av: svärmor

Vad fin du är.

2009-12-05 @ 20:27:17

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0