Lussebak och annat roligt:)


Idag har jag bakat lussekatter och Petra och luna kom förbi, så Petra bakade pepparkakor och jag lussekatter och lilla Lunis sov så sött ute i vagnen!
Så roligt det var att få sällskap vid bakningen med någon som tycker att det är roligt att baka, så det får vi fortsätta med tycker jag:)
Tack för en jättetrevlig dag iaf vännen, uppskattades mycket av mig!!!

Efter baket åkte jag och Fredrik till Marieberg för att handla dom sista julklapparna så nu är vi helt klara med det.
Känns så skönt att inte vara ute i sista sekunden för en gångs skull:)
Sen var vi till Willys och handlade lite smått så vi klarar oss ett tag...
Vi bestämde oss för att ta ett bad i badkaret när vi kom hem, sen kröp vi ner i soffan och såg på en film.

 I Could Never Be Your Woman.



Helt okej film om ni frågar mig:)

Imorgon är det Lucia:)
Tänk vad fort tiden går hörrni, bara 11 dagar kvar sen är det julafton:))
Oj vad jag längtar!!!
Tänk om man kunde få ledigt imorgon också vad skönt det skulle vara...
Men sådan tur har man ju inte.

På måndag kommer våran nya säng hit också så det ser vi verkligen fram emot!!!
Så vi hinner sova några nätter i den innan jul iaf.

Ja nu händer det inte så mycket mer här tyvärr...
så jag får nog krypa i säng tror jag.

Hoppas ni får en trevlig Lucia imorgon!

På återseende:)



Kommentarer
Postat av: MOREN

Vist är det mysigt att baka tillsammans. Malin och My har hjälpt mej att baka lussekatter ideg och pepparkakor igår, så nu kan det bli LUCIA. Längtar tillbaks till när ni var små och bakade.....

2009-12-13 @ 00:46:13
Postat av: Sara

Nej tyvärr någon balkong har vi ju inte...detta p.g.a. att det är på bottenplan:P Men jag tror inte den som bor på övervåningen har någon heller:P Ni får komma upp och titta till i sommar:)

2009-12-13 @ 19:57:17
URL: http://sarajbackman.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0