11 Februari

Ja Då var det en vecka och en dag sedan sist jag skrev, usch måste försöka skärpa mig...
Som vanligt ha det inte hänt jättemycket under den här veckan, jobbar mycket nu, eller som jag ska egentligen nu när Aleta är i Stockholm...

Idag var dagen som jag fasat för under många år nu, Usch!!
Fick ett brev på postlådan för snart 2veckor sedan om att dom ville att jag skulle komma på  en
"Gynekologisk cellprovstagning"
Gissa om jag försökte hitta på alla möjliga ursäkter för att slippa gå, men Fredrik lyckades på något konstigt sätt övertala mig.
Och första upplevelsen i en gynstol var inte roligt, ville bara springa där ifrån men nu i efterhand känns det ganska skönt, så nu är det bara att vänta på provsvaret som skulle komma om ca 5 veckor...

Mormor ringde igår, roligt för det är inte ofta hon ringer, fast jag är nog ännu sämre på att ringa henne men ja iaf hon hade bara possetiva saker att berätta, Björns provsvar hade kommit och tumören var godartad så nu kan man känna sig lugn igen. Sen passade hon på att beställa en Gris också;) Väldigt poppulära hundleksaker dom där latexgrisarna.. Så jag ska skicka en på posten när vi inhandlat en.

Ja hörrni jag sitter här och vänta på att Petra ska höra av sig förhoppningsvis med possetiva besked där med, det är nämligen så att dom har varit här och tittat på en lägenhet och dom väntar på svar om dom fått den eller inte, (hoppas, hoppas) så dom får väl svar under denna veckan får vi hoppas iaf.

Ja och i helgen är man ledig och alla hjärtansdag är det också,  ja vi får se vad vi httar på inget planerat än, skulle gissa att jag inte får se Melodifestivalen på lördag heller, fast det är ju inte så mycket att se vilken jälvla flopp det var i år och Petra Mede kan  man annat än tycka illa om henne?? Hatade programmat Morgonsoffan det var där jag såg henne första gången och det tog ju inte lång tid innan man ogillade henne, eller hela programmet...
Men man måste väl försöka st ut dom här veckoran endå, men dom kan ju ta och skicka rätt låtar till andra chansen och globen så blir allt bättre;)

Nej usch vad jag ordbajsar nu får jag sluta...

Vi ses och hörs!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jadu inte är det kul att gå till gynekologen. Men det är skönt att få det gjort iaf. Och JAAA det finns fler som tycker att Petra Mede är en osmaklig parasit i tv-rutan. Otoligt jobbig att titta på. Hoppas dom byter ut henne så man kan titta på melodifestivalen igen. Imorgon eller senast i övermorgon får vi reda på hur det blir med lägenheten. HOPPAS som en röd gris =) kramkram

2009-02-11 @ 17:02:14
Postat av: Moster

Hallå Erika! Ville bara säga att det är kul att läsa det du skriver så fortsätt skriv! Kramar i massor!

2009-02-18 @ 17:26:00

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0