19 Februari

Ännu en vecka har paserat och mycket saker har hänt...

Ska få nya grannar 1 Maj riktigt skoj ska det bli Petra, Rickard och Luna ska flytta hit.

Det har varit Alla hjärtans dag, Fick en fin ros med blomsterbud från moren som fortfarande står fint i vasen efter snart en vecka:)



Tack så jättemycket!!!

Igår fick jag reda på att jag kommer att få 32timmar i veckan fast hos min brukare, ÄNTLIGEN!!!
Som jag har väntat och hoppats på att jag ska få fast där, jättekul.
Inga papper är ännu skrivna men jag har iaf fått ett muntligt avtal på det så det känns kalas:)

Ja och i tisdags fick jag fint besök, Luna och Petra kom förbi och dom blev kvar här några timmar, så vi han prata om det mesta. Vi var bort och ringde på där dom ska flytta in men det var tyvärr ingen hemma... Petra har ju inte sett lägenheten invändigt ännu eftersom hon var sjuk under visningen så vi tänkte göra ett försök på egenhand med en visning men dom var tyvärr inte hemma som sagt, så vi fick kika in genom köksfönstren och försöka se så mycket det gick därifrån, vilket inte var så mycket...

Ja och nu har jag äntligen fått tummarna ur och tagit kort på köket och hallen, så som mor har tjatat... Ja vi har möblerat om här hemma sen dom vär här och hjälpte till med flytten och mor är nyfiken på att se hur det blev så varsågoda...

       


Ja jag såg att min moster komenterat ett inlägg så det betyder ju att hon läser min blogg, vilket är jättekul! så nu får man ju försöka hålla sig ganska rumsren när man skriver det kan ju finnas fler i släkten som läser det jag skriver ;)

Ha en bra dag!
Vi ses
Kram




Kommentarer
Postat av: Anonym

TUSEN TACK FÖR BILDERNA.Det blev skit bra.Mattan i hallen var bara super.Bara för att moster läser ska du vara dej själv.GRATTIS GRATTIS KUL KUL till det fasta jobbet.Kram moren

2009-02-19 @ 19:13:54
Postat av: Rickard

tja ja det var skit kul med bräda o lätt att ni ska med nästa gång. vi ska iof upp nu i helgen så snacka med petra om ni nu har tid vill säga

ps tack för kommentaren

2009-02-20 @ 09:14:04
URL: http://magnil.blogg.se/
Postat av: Moster

GRATTIS till det fasta jobbet, kul att någon bryter den svenska trenden och får jobb istället för att bli utan. GRATTIS GRATTIS!!! Mycket snyggt i lägenheten du har bra smak! Kommer att bli roligt att se hur du har det någon gång framöver, har tänkt komma och hälsa på någon gång. När det nu kan bli, i sommar kanske? Du måste höra av dig om du inte vill att vi ska läsa din blogg, självklart så måste du skriva som du känner och tycker och inte bry dig i att jag läser. Många kramar Moster

2009-02-21 @ 14:19:24

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0