24 Februari Fettisdagen!



Ja så var det äntligen fettisdagen som jag har längtat...
Bakade bullar till semlor igår och blev toksugen så jag var bara tvungen att tjuvstarta så har kvällen innan.
Det var jättegott, bullarna jag bakade blev jättestora så varken jag eller Fredrik orkade äta upp våra semlor så vi lämnade en litten snutt var.
Vi fick för oss att vi skulle testa vovarna...
Vi dukade av allting utom våra snuttar från semlorna som fick stå kvar på bordet medans vi gick ut i tvättstugan, vi ville se om dom kunde ge fan i semlorna fast vi inte var inne, Men för att kunna kontrollera utifall någon hund skulle få för sig att ta sig en tugga så riggade vi Fredriks mobiltelefon som fick filma semlorna medans vi var ute!
Hur tror ni det gick???
Jo filmen avslöjade Maja ganska väl, Hon åt upp båda bitarna och Casper gav fan i alltihop han hoppade bara upp i soffan när vi gått ut men mer än en nos från honom fick vi inte!! Jag är så stolt min hund skötte sig exemplariskt!!;)
Önskar att jag kunde lägga ut filmen här på bloggen men Fredrik är i skolan och jag har inte lagt över filmen på datorn, så tyvärr får ni ite se det hela.
Kanske lägger ut klippet senare.

Ha en bra dag och ät mycket semlor nu!!!  

Kommentarer
Postat av: Petra

hahahaha :D det måste jag få se sen :P... Maja är en liten luring! Väntar på att Rickard ska komma hem ikväll och då ska vi med äta semlor.. guud vad gott! Fast jag ska handla blåbärssemlorna. Nästa år ska jag ge mig på att göra egna!

2009-02-24 @ 15:37:49
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Petra

Ha det så bra hemma i dalarna, tror jag missade att skriva det i smset =)

2009-02-26 @ 21:17:47
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0