11 Januari

Hejsan nu är jag här igen, klockan är ganska mycket men jag är inte riktigt sov trött än så jag får försöka fördriva tiden med något så jag kanske blir trött;)

Ja idag har det inte hänt så mycket, spelat Guitar Hero typ hela dagen eftersom jag inte haft någon fungerande dator, fy vad låst man blir när man är ensam hemma och inte kan använda datorn jag höll på att bli tokig är jag beroende??=)

Ja så vad det iaf, jag fick använda min tid till annat än datorn denna dag, gick en riktig promenad med vovvarna i dag känner att jag inte ägnat så mycket tid som jag borde åtdom tyvärr så vi tog en promenad på 1timme i blåsvädret, ja det har blåst riktigt ordentligt här idag och värre skulle det tydligen bli imorgon... :/ 

Åkte till jobbet så fort Fredrik kom hem med bilen, hinner nästan aldrig träffas numera han pluggar typ hela dagarna och jag jobbar på kvällarna, mendet blir väl bättre längre fram får vi hoppas...

Ja efter jobbet åkte jag till Varberga för att köpa hem pizza till mig och Fredrik gissa vad gott det var;) så så bra gick det att vara nyttig!! så vi bestämde oss för att ta en promenad för att gå bort pizzorna, vi tog samma vända som jag och hundarna gick tidigare idag! kändes lite bättre när vi kom hem.
Hoppas du läser det här nu moren ;)

Nej vänner nu är klockan 00.17 så det borde vara dags för sängen nu så jag sätter punkt för denna gång så ses och hörs vi framöver.
Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Hmmmm, ja du jag undrar var det kan ha varit....kebabpizza kanske:0?????

2009-01-12 @ 19:01:12
Postat av: Moren

Jag blir glad i hele mitt hjärta

2009-01-21 @ 00:02:09

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0