13 Januari

Hej igen=)
Hoppas att allt är bra med er för här är det bara bra;) Sitter och väntar på att falukorven ska tina, tänkte göra stuvademakaroner och falukorv till lunch. Mumms!!

Fredrik sitter och pluggar nu med en klasskamrat i vardagsrummet och det känns skönt för snart är han klar med allt pluggande för denna gången, ska på bio på fredag kväll för jag har fått ledigt så äntligen får vi umgås tillsammans igen!

Sitter här och hoppas att Petra och Rickard har möjlighet att få lägenheten som ligger på andra sidan vägen där vi bor, vore så kul då kan vi träffas typ jämt, eller oftare iaf;)

Ja gud vad skönt det är när snön försvunnit hoppas det blir vår snart... Det är inte det roligaste att gå på promenader med hundarna i det här vädret, det blir dusch varje dag för dom nu, och dom är ju inte så roade av det tyvärr men vad ska man göra då???
Aja det är bara att hoppas att solen kommer fram snart så det torkar upp.

Ikväll ska jag jobba igen, undrar vad vi ska hitta på...Kanska baka eller något hoppas han är piggre idag än igår iaf, för då var stackarn jätte jätte trött så han la sig typ direkt efter maten...
Men det är ju skönt också, för då slipper ju jag komma hem så sent.

Ja har inte så mycket mer att tillägga för tillfället... Men jag ska visa er en jättte rolig bild som jag tog igår när vi skulle lägga oss;)



Fredrik ville läsa lite ur boken "Cesar och hans hundar" som han fick i julklapp,
Och Maja tyckte också att det kunde vara bra att lära sig lite tror jag för hon var väldigt inne i boken iaf;) Så söta!! 

Ha en fortsatt bra dag så ska jag gå och göra lite mat nu,
Vi ses!!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hahah, vad söt hon är<3

2009-01-13 @ 15:27:12
Postat av: Elinore

Haha, du ska se din syster nu.. ;) Hon är lagomt rolig.. Efter nåt glas vin ;) Hoppas allt är bra med er!! Kramar Ellie!!

2009-01-15 @ 23:15:20
URL: http://elinorpan.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0