Dansbandsveckan snart och jag ska inte åka...

Ja nästa vecka är det dags för dansbandsveckan i Malung...
Tyvärr kommer jag inte åka dit fast jag så gärna skulle vilja!
Fredrik lyckades inte få ledigt från jobbet på måndagen så det sket sig...
Det är ju framförallt måndagen som jag vill dit på eftersom dessa sköna snubbar är där och spelar..



Men man får väl försöka nästa år igen...

Ja annars händer det inte så mycket, har inte hört av Petra på jättelänge nu och inte är dom hemma heller, har varit dit flera gånger men utan resultat, men dom kommer väl hem någon gång :)

Har beställt en lampa från ellos igår så den ska komma imorgon, Jippie!!! så då kan jag börja förvandla sovrummet ;)
Skulle vilja hitta lite roliga loppmarknader här i Örebro, så har någon något tips så hör gärna av er...
skulle vilja hitta något snyggt månbord, och en träkista till soffbord och en massa annat roligt, det är så svårt när man inte hittar så bra här i stan, vart alla roliga butiker?? man går ju oftast bara på huvudgatorna och shoppar.

 Nu måste jag äta lite, innan det är dags att åka och jobba :(
Längtar SÅ till min semester nu, men det är ju bara 4 veckor kvar nu så vi får hoppas dom rullar på i rask takt!

Ha det bra så länge!!!


Kommentarer
Postat av: Nina

Det finns en loppmarknad vid brandstationen typ.. "Bra och begagnat" heter den. Och sen finns det en typ vid Rusta där borta. Vet inte vad den heter men det är rätt stort. Den öppnar dock inte förrän 1/8.

Många ställen ligger ju gömda nånstans så det är inte så lätt att hitta dem ;)

2009-07-09 @ 10:05:14
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: MOREN

Man kan åka på egen hand också och strunta i Holm som säkert har fixat så han måste jobba.

2009-07-10 @ 16:11:16
Postat av: Petra

Nu är jag tillbaka på bloggen med :) hoppas ni har haft det bra idag!!

kraaam

2009-07-14 @ 17:47:59
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Petra

kika in i min blogg. erbjudande från fuji, gratis fotoalbum. En hel bok om Maja och Kasper? Eller på familj och vänner =)

2009-07-15 @ 12:44:46
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0