16 Mars är morens födelsedag!

Grattis käre moren på födelsedagen, du vill väl säkert inte att jag skriver ut hur mycket du fyller skulle jag gissa så vi hoppar det!!
Hoppas du får en underbar kväll, när inte dagen varit så lyckad!
Grattis ännu en gång bäste moren.



Det är kanske inte den finaste bilden på dig, men den enda jag hade förutom den som My har tagit då du sitter på dass, och måste jag välja mellan dom så tycker jag att denna passar lite bättre;)


Ja igår kändes det som att våren var nära, vi tog vår första fika ute på framsidan i vårsolen och det var riktigt skönt mot väggen. Termometern visade 20 grader när solen sken som mest på väggen, hur blir det då i sommar när det är så varmt utan att sitta mot väggen jaja det återstår att se;) Men idag hörrni har det bara varit tråkväder lite fågelkvitter men det är väl det närmaste vår jag kommit idag. Drog med mig Fredrik ut i lite blomsteraffärer och upp till Plantagen idag för att kolla lite utemöbler som vi måste införskaffa oss, men usch och fy vad dyrt det är, tänk om man vore miljonär vid sådanna här tillfällen.
Såg många mycket fina möbler i konstrotting men det är ju på tok för dyrt för min plånbok iaf!! Men snyggt är det :)



men dom här möblerna kan jag ju bara drömma om, dom får inte ens plats på framsidan, dessutom har Fredrik och jag äntligen kommit överens om hur vi ska göra med möblemanget på framsidan, vi fick gå halva vägen var:)
Jag får köpa mig en utesoffa att ha på framsidan och så har vi kvar det lilla glasbordet, så det blir förhoppningsvis bra när det blir klart!

Nu ska jag lägga mig på soffan och ta det lugnt.

Ha en bra kväll!




Kommentarer
Postat av: Moren

Jag tackar och bockar inte gör det mej någe att bli 46 år. Man är inte gamlare än man gör sej. ÄLSKAR DEJ MASSOR KRAMIZ

2009-03-16 @ 22:18:24
Postat av: Petra

Kolla på blocket! Finns jättefina utemöbler där. Billigare med! Gissar att vi letar där så småning om!



Grattis till din lilla mamma med =) kramkram

2009-03-17 @ 18:12:33
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Petra

Du har fått 3 st awards på min sida =)

Kraaaaam

2009-03-20 @ 12:57:19
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0