20 Mars

Idag har jag varit riktigt duktig tycker jag....

Jag gick upp vid 09.20 fast jag tänkt att jag skulle sova riktigt länge nu när Fredrik var på jobbet men icke det gick inte att sova längre, vilket var bra eftersom jag hunnit med en hel del nu.
Ringde till mor och bubblade med henne i 40 min innan jag äntligen tog tag i fönsterputsningen av köksfönstren det behövdes kan jag säga... sen hängde jag upp dom ny gardinerna jag sytt riktigt bra blev det om jag får säga det själv :)
Bedöm själva...



Sen har jag fått 3 jättefina Awards av Petra, tusen tack min vän!!

            




Skickar dessa Awards till min underbara syster Sara.

Nej nu ska jag ta och äta lite pasta stubbar från gårdagen och sen ska jag försöka mig på en springtur innan jobbet eller om jag tar den när jag kommer hem, vi får se...

Ha en bra dag kära vänner!


Kommentarer
Postat av: Moren

Det blev toppen bra.

2009-03-20 @ 20:23:56
Postat av: Petra

Tack för senast!

Snyggt det blev med gardinerna, tror jag missade dom i lördags haha =P... Imorgon börjar min jakt på hyresvärden, önska mig lycka till!

kramkram

2009-03-22 @ 19:00:39
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0