7 Mars

Ja idag är det lördag och min jobbarhelg, så vid det här laget i vanliga fall brukar jag sitta och ha ågren för att gå till jobbet, men inte idag:) Jag har fått ledigt *jippie* så ikväll åker vi hem till Petra,Rickard och Luna och äter lite Tacos som vi bara skjutit och skjutit på, men ikväll ska den bli av. Mumms!

Har precis kommit hem från stan var in för att handla lite grejor till jobbet, och passade på att smita in på Willys på hemvägen för att se hur det går för min lille vän att jobba, stackarn går på 2 Alvedon och 1 Ipren morgon, middag och kväll. Men han såg ut att klara det bra under omständigheterna.

Ja så nu blir det nog lite surfande och spelande innan det är dags för vovvarna att få sig en promenad, synd att det inte är solsken och jättevarmt då hade det varit mer motivernade att gå ut.

Ja det blev inte många rader denna gången men lite läsning, för den som är intresserad.

Hade! 


Kommentarer
Postat av: Moren

Hoppas att det smakade bra.Stackars Fredrik det blev ingen öl igår då. (eftersom han går på tabletter)

2009-03-08 @ 10:48:45
Postat av: Petra

Ja tack själva det var trevligt! Är du bättre med förkylningen nu? Luna sov hela natten sen så det var rätt skönt =) Hade så bra!! Kramkram

2009-03-08 @ 14:37:30
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Malin

Stackars Fredrik, gick det så illa alltså? Hälsa honom från mig <3

2009-03-09 @ 19:01:47

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0