Helgens händelser 15 Maj

Ja nu är jag tillbaka igen... Tänkte uppdatera er med händelserna från våran helg=)

Fredag 15 Maj

Vaknar på morgonen, äter frukost som vanligt innan det är dags för hundarna för att få sin morgonpromenad som vi tänkte ta i Varberga för att få lite oväxling...
När vi kommer utanför dörren får jag till min förskräckelse se att vi under natten blivit bestulna!!!
Ja det är faktiskt sant, jag som gått runt och trott att det inte kommer hända här det är ju så lungt... Jo visst, man ska inte ta något för givet skenet kan bedra!
Nu var det ju inget dyrbart dom stulit med ändå, man blir så ruskigt arg!!!
Dom stal en av hängamplarna som hänger på framsidan med blommor i. (se bild i ett tidigare inlägg)
Ja så det blev ingen promenad i Varberga denna dag, dom fick en liten vända här hemma innan vi bestämde oss för att åka ut till Marieberg för att köpa en ny hängampel och blomma att sätta upp.
Denna gång skruvade vi fast ampeln i kättingarna som själva ampeln hänger i med en skruv, så nu måste dom dra sönder kättingarna för att kunna sno den!!!
SÅ nu hoppas vi att dom ger FAN i våra grejor...

Oj nu börjar tiden rinna iväg, jag ska åka till jobbet nu så jag får fortsätta skriva ikväll.

Höres senare!

Kommentarer
Postat av: Petra

Tjaa man får tacka för igår det var trevligt o jag ska nog hitta på nån kul present till fredrik sen när han fyller år haha:)....jasså hade dom snott den?? då kan man ju kolla om man ser en i närheten då, så kan man kolla surt på dom hehe fast iof då passar man ju bara in i närke folket så dom märker nog inte om man nu inte har en mördarblick hehe du får gå runt o ge mördarblickar till alla som kan passa in på en tjuv profil alltså alla som är mellan 110-210 cm antagligen smal för att kunna ta sig upp till amplarna, kan vara en ljus eller mörkhyad antagligen man, men tvivel finns, kan vara flera gärningsmän eller det mest fungerande exemplet att köpa en gungstol, hagelgevär och en filt till fredrik ja mena det är ju ganska varmt nu på sommaren så då kan han sova ute...så tänker jag göra när luna blir typ 14 och uppåt ps är det så att han tycker det låter tråkigt så säg att jag kan köpa grejerna jag med o så tar jag med lite öl så kan vi skjuta ikapp på alla som passar in på gärningsmanna profilen o den måste så klart läsas upp som om det vore GW persson

2009-05-17 @ 16:08:23
URL: http://magnil.blog.se
Postat av: Rickard

Det var jag Rickard och inte petra

2009-05-17 @ 16:09:25
URL: http://magnil.blogg.se/
Postat av: Syrran

Ursch vad jobbigt, sådant där tycker vi inte om. Det är ju riktigt otäckt. Jag var rädd att dem tagit utemöblerna eller något....Men hundarna då har inte dem reagerat???? KRamar

2009-05-18 @ 10:36:07
URL: http://sarajbackman.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0