Angelsound


Ja nu har jag varit dålig med att skriva igen, förlåt men jag har inte kännt att jag har något vettigt att skriva om...
Men eftersom folk tycker att jag borde uppdatera så får jag väl göra det :)

Träffade Petra, Rickard och Luna igår det var supertrevligt, var evigheter sen jag träffade Petra och Luna så det var väldigt roligt, vi grillade och umgicks i största allmänhet.
Tack för en jättetrevlig kväll!
Sen bytte Fredrik däck på bilen igår så nu är vi rustade för vintern, och för hemresan till Dalarna om ca 3 veckor det ser vi fram emot, hoppas det kommit lite snö då, för här nere får man ju ingen snö alls nästan :(

Sen har jag köpt ett angelsound på tradera för 300kr så jag väntar med spänning på att det ska komma i veckan, hoppas att det inte tar allt för lång tid innan hon skickar det...
Ja och varför har jag nu köpt mig ett sådant kanske ni undrar eller vad är det för något??
Jo det är en grej man kan använda sig av hemma för att kunna lyssna på bebisens hjärtljud.
Varför ska jag använda det då undrar ni kanske, jag får ju höra det på ultraljudet hos barnmorskan, visst så är det ju men jag är lite otålig ibland och sen får jag massa konstiga idéer om att det inte skulle vara någon där inne eller någon som inte lever som den borde, så jag har helt enkelt köpt det för att lugna mina egna nerver.


Så här ser iaf Angelsoundet ut för den som är nyfiken:)


I helgen som kommer ska jag och Fredrik åka till Stockholm om allt går som planerat, vi ska åka och prova ut lite sängar som kan vara av intresse, tydligen betalar dom resan dit om man har över ett visst antal mil dit så det är ju trevligt, blir lite roligare att åka då när man slipper betala bensinen själv:) 

Sen höll jag på att få hjärtsnörp igår när jag var in på facebook och såg att svärmor skaffat facebook, ojoj vad roligt, hon var ju typ den sista jag trodde skulle skaffa det men oj vad roligt att hon gjort det!!!
Jag som tjatat på min egen mor att hon skulle skaffa sig en men tyvärr utan resultat, men när hon läser detta kanske hon ändrar sig;)

Annars rullar det på som vanligt med jobb och sådant...

Ja så mycket mer har jag inte att berätta, så jag avrundar här...

Var rädda om er!



Kommentarer
Postat av: svärmor

Du trodde inte det om mig,att jag skulle skaffa facebook. Jag fick ju så klart hjälp av Sofia men det är riktigt roligt med data nu när man har börjat lära sig mera. Var inte orolig för lilla pyret,han/hon ligger där inne och har det bra.

Det är naturligt att man tänker mycket,men du ska se att ni snart blir tre fortare än du tänkt dig.

2009-10-18 @ 19:40:54
Postat av: MOREN

Ja du har ingen aning vad vi över 40 tar oss till med. Vi är ju unga farmor och mormor så än hänger vi med. Hoppas att ni hittar någon skön säng annars en skön dags utflykt är heller inte fel.

2009-10-18 @ 23:02:17

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0