Grattis Petra!

Idag fyller världens bästa Petra 22 år!!!!
Stort grattis till dig min vän, önskar att du får en bra födelsedag med din lilla familj.
Hoppas du kryat på dig, så vi kan ses snart igen.
Många stora kramar till dig!
(Tyvärr hittade jag ingen ny tagen bild på Petra
Mest kort på Lunis bara...)



Ja vad händer annars här då??
Vi har fått tid på USÖ för ultraljudsundersökning den 18 November,
så det är ett bra tag kvar jag som hoppats att det skulle ske snart...
Men den som väntar på något gott... :)
Annars rullar allt på som vanligt, inget mer att skriva för tillfället, så vi sätter punkt här.
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, men om ni ändå känner att ni vill bo där och starta livet där, då är det ju bra att ni kommer iväg rätt så snart. Jobbigt när man behöver längta en massa ;)

Jodå, det är mycket bättre med henne. Hon har ingen feber längre, men näsan börjar rinna istället. Så jobbigt när dem är sjuka :/

2009-10-28 @ 10:37:28
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Petra

Åh vad mycket grattulationer man får =) tack vännen vad söt du är! Ja vi får som sagt ta det lite senare. Gör en marängswisch sen när jag frisknat till =) Kul att ni fått en ultraljudstid! Det är ju så häftigt!! Kramar på er!!

2009-10-28 @ 10:54:45
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0