Mammabyxor


Ja jag är ganska trött på att gå runt i för trånga jeans nu med gummisnodd runt knappen, eftersom det inte går att knäppa byxorna längre.
Eller visst det går men då kan jag inte andas eller röra mig, så Fredrik drog med mig till Marieberg så jag fick köpa mig ett par större byxor.
Slutade med att jag kom hem med ett par riktiga mammabyxor, så nu får vi se hur länge jag kan ha dom innan det är dags att köpa lite större, jag menar jag kan ju inte köpa tokstora redan nu det skulle ju inte se klokt ut, så jag får ha dom här tills det är dags att köpa några storlekar större igen:)
Så här ser dom ut iaf...
Klicka på bilden för att den ska bli stor.


Köpta på HM för 499kr

Ja det var väl bara det jag skulle berätta
Kanske inte så intressant, men det är häftigt för mig:)


Kommentarer
Postat av: Sara

Det är roligt att du skriver, sen vad det är för något spelar ingen roll:P Jag vill oxå köpa mammakläder:(

2009-10-19 @ 16:51:58
URL: http://sarajbackman.blogg.se/
Postat av: Moren

Kan man inte få se dej i dom vore kul....

2009-10-19 @ 23:14:10
Postat av: Petra

Åh det är så mysigt när man får börja handla saker =)

tack för senast, det var jättetrevligt! Tänkte komma ner någon dag när Lunis är frisk. Hon har feber igen, nästan 40 grader inatt. Hade så bra nu så hör20 vi!

kramar

2009-10-20 @ 10:28:31
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja, det är ju så gott med bullar men alldeles för jobbigt att göra, enligt mig iaf :) Tar sån tid och den tiden har man inte alltid med en liten tös som ska vara överallt och ha allting :P

2009-10-20 @ 22:14:13
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Wilma

Hej Erika!

Wilma tror att din mage snart är så stort att du inte kan köra bil för att du inte når fram till ratten! Kramar

2009-10-21 @ 13:20:44

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0