Till Dalarna i helgen :)

Ja nu har jag äntligen fått min vilja igenom,
lyckades få med mig Fredrik på en snabb vistelse hem till Dalarna... :)
Så vi åker hem på Fredag mitt på dagen, för som det ser ut nu så lyckas jag få ledigt på Fredag så då slipper vi åka på kvällen när det är mörkt och otäckt på vägarna.
Hoppas att jag ska kunna hinna med att gå igenom några av mina kartonger från när jag var liten få se vad som finns och vad som kan användas...
Jag vet inte om det är graviditeten som spökar och gör att jag får sådan enorm hemlängtan till lille moren eller om det är något annat???
Ska försöka övertala Fredrik om att ta hem min kökssoffa också som vi ska göra om till säng, hoppas hoppas han går med på det:) för då kan vi snart beställa hem nya madrasser, så jag får en skön säng att sova i nu när jag blir tjockis...
Vi har iaf bestämmt att vi ska ha en continentalsäng, så vi kommer upp en bit från golvet:)

Ja sen har ju syster Malin börjat flytta hemifrån... Tänk vad stor hon blivit.
Hon ska flytta in i min gamla lägenhet i tempohuset i Siljansnäs, så det ska bli kul att komma dit och hälsa på henne senare. Det var lite omtapetsering och målning som skulle fixas innan, men förhoppningsvis kan hon flytta in på riktig snart:)
Grattis till lägenheten syster!!!!

Ja annars är väl allt som vanligt, tröttheten börjar ge sig och illamåendet är bättre det med tack och lov, men jag har nu istället börjat få halsbränna och huvudvärk, nästäppt är jag för jämnan men det kan bero på att jag tror att jag håller på att få en liten förkylning...
Men vi får hoppas att det går över snart.

Inte har jag träffat Petra och Luna på evigheter heller usch vilket dåligt sammvete jag har för det, måste ta mig i kragen och gå upp och hälsa på dom snart, lilla Lunis har ju börjat gå nu... allt går så fort att jag nästan inte hinner med.
Förlåt Petra jag ska bli bättre på att hälsa på er!!!

Ja vad händer annars, inte mycket som vanligt...
Mor har beställt mina julgardiner till köket nu iaf så nu väntar jag bara på att få sätta upp dom...
Måste börja fundera på Julklappar också, har bara handlat en än så länge, men jag har flera klara i huvudet så det gäller bara att få ihop lite pengar så man kan köpa dom också ;)

Fick min första kommentar av svärmor i förra inlägget, fy vad glad jag blev, så nu har jag fått en kommentar vardera av svärmor och svärfar... Tack för det, känns alltid bra att få kommentarer på det man skriver!!!

Nej nu ska jag ta mig ut till köket och hämta mig en frukt sen ska jag se på tv innan det är dags att fara till jobbet...

Det blev ett ganska långt inlägg trots att jag inte trodde att jag hade så mycket att skriva om, men men ibland rullar fingrarna bara på, så lite ordbajs blev det nog i detta inlägg skulle jag gissa.

Lev livet!!!
Vi synes och höres


Kommentarer
Postat av: svärmor

Roligt att du såg att jag skrivit till dig. Som ni vet så har jag varit jättedålig på det här med datorer men jag har inte vetat hur man gjort tidigare. Men nu ska det bli annat av för imorgon börjar datakursen jag ska gå på. Roligt att ni kommer upp igen. Vi syns till helgen.

2009-10-06 @ 16:06:47
Postat av: MOREN

Det värmer ett moders hjärta att du längtar hem , man kan inte vara så usel mor då P). Ni är alltid välkommna.

2009-10-07 @ 23:04:10
Postat av: Sara

Vart har du tagit vägen???

Hur var helgen???

Kramar

2009-10-15 @ 21:24:27
Postat av: Moren

Det är en ny helg nu vad har hänt i veckan???????

2009-10-17 @ 23:15:03
Postat av: Malin

Tack syster, snart flyttar jag in :D

2009-10-20 @ 17:03:09

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0