Jul jul strålande jul...

Hej på er!!

Måste berätta om en sak som gjorde mig sååå glad i hela hjärtat idag:)
Nämligen att Jotex julkatalog äntligen dök upp i påstlådan, som jag har längtat efter den...



Jag har hittat så mycket fina julgardiner i katalogen som jag vill köpa, men jag kan ju inte köpa allt så jag får sätta mig ner och gå igenom katalogen noga så jag gör rätt beslut:)
Jag har så mycket julkänslor nu så jag vet inte riktigt vart jag ska göra av dom, det är ju lite för tidigt att börja med ljusstakar och annat som hör julen till nu... tyvärr...
Aja var bara tvungen att skriva av mig lite, Fredrik blev ju inte direkt överlycklig när jag berättade att katalogen kommit han tänker nog mer, nej nu blir vi fattiga :)
Men så mycket ska jag inte handla...
bara lite...

Nej nu ska jag sätta mig med katalogen.

Vi höres!



Kommentarer
Postat av: MOREN

Visst är det synd att vi inte kan jul pyssla än. men två månader går fort:)

2009-09-29 @ 23:45:45

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0