Trökväder...


Ja nog har man varit med om roligare väder alltid...
Blåser tokmycket och regnar med jämna mellanrum, men det är sådanna här dagar det inte gör något om man jobbar eftersom det är lika tråkigt att vara hemma som på jobbet när det är sådant här väder.

Fått en kommentar av en anonym person och jag har inte den blekaste vem den personen är, enligt personen skulle vi inte sets på typ 4 år så det hade ju varit roligt om personen velat ge sig till känna...
Aja kanske den kryper fram så småningom vad vet jag??

Om en vecka åker vi på en kryssning till Riga men en arbetskamarat till mig och hennes kille, det ska bli riktigt kul faktiskt, hoppas det inte blir en båtresa med mycket vågor, är lite rädd för att åka färja nu för tiden med anledning av att jag åkte med en polsk färja för några år sedan och jag trodde inte vi skulle komma iland, jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv, och det där sitter kvar i huvudet stenhårt.
Men det ska väl för hoppningsvis gå bra:)

Nej nu ska jag göra mig klar innan det är dags att åka till jobbet...

Vi synes :)




Kommentarer
Postat av: Petra

Ja bara dom tolv veckorna går så känns det mer som på riktigt på något sätt. Nu hoppas jag att inte illamåendet slår till när ni ska ut och åka båt bara.. :D Hade så bra på jobbet (och hoppas du blir ledig) kramkram

2009-09-05 @ 11:18:02
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0