Finbesök på fredag:)

God kväll kära bloggläsare.
Tycker jag varit duktig med uppdateringen på bloggen nu och förhoppningsvis håller det i sig:)
Jag har ju inte så mycket att göra på dagarna nu förtiden mer än att bara gå runt och vänta ut tiden...

Ja finbesök var det ja.
Vem kan det då vara tänker ni då säkert...
Jo min underbara lilla faster och hennes sambo kommer hit på fredag och sover kvar till lördag, så vi ska umgås och ha det riktigt trevligt.
Dom har ju inte varit hit sen vi flyttade till Örebro.
Hoppas det blir fint väder så vi kan sitta ute lite också.

Har inte hört något från bm heller så troligtvis var det inget att oroa sig över för hade det varit något så hade dom väl hört av sig kan man tycka iaf!
Nej så allt är bara lugna gatan här, Fredrik skriver på sin C uppsats och jag går runt här hemma och pysslar med lite av varje.

Imorgon kanske Alex kommer förbi en sväng, skulle vara roligt att bubbla lite med henne igen för det var ju ett tag sedan nu...
Vi får se vad morgondagen annars bjuder på.

Ta hand om varandra nu!



Kommentarer
Postat av: Moren

Va kul du får hälsa så mycket.

2010-04-15 @ 13:47:55

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0