Valborgsmässoafton...

kommer jag inte fira speciellt i år.
Eftersom Fredrik har inventering på Willys till kl 22 ikväll och börjar inventera kl 6 imorgonbitti så blir det väldigt lugnt.
Blir nog bara något att slänga i magen när han kommer hem ikväll sen kryper vi nog ner i sängen för kvällen.
Tur att gubben jobbar så vi får in lite extra pengar:)

Ja vad händer annars idag då mån tro, jo jag har tvättat en massa, dammsugit och torkat golven så nu har jag tagit mig en liten paus innan det är dags för rengöring av badrummet och köket!
Hoppades på att få igång värkarna lite så det händer något men knoddis verkar inte vara redo ännu tyvärr.

Var till babyproffsen igår och köpte en babysitter till knoddis iaf, så nu känns det som att det mesta är klart, bara vi får hem skötväskan någon gång.
Men vi ska ju inte på några större utflykter i början heller så vi klarar nog oss utan om knoddis skulle hinna ut före väskan kommit:)
Beställde täcke och kudde till vagnen igår från
Barnparadiset också.



Nej nu får jag sätta fart om jag ska hinna klart innan det är dags att fixa lite ploppgryta tills Fredrik kommer hem och äter.

Hoppas ni får en fin Valborgsmässoafton!

Vi ses snart igen:)


Kommentarer
Postat av: Moster

Vilket härligt täcke och kudde. Fina färger.

2010-04-30 @ 15:23:52
Postat av: Johanna

Gud vad fint! Åh jag vill också ha en bebis ;) Tur att vi kan få komma och hälsa på er, inte för att det kommer få effekten att jag inte vill ha en typ nu men kanske kan det stilla begäret för stunden ;P Hmm, ja det var ju inte förra året och sen har vi väl inte bott här fler valborg, eller?! Hmm, ja jag kan också ha fel ;) Oavsett var det som sagt hur trevligt som helst, hoppas att det blir så ikväll med. Jo, är ensam för Niklas är i Karlstad så jag får vara försiktig extra mkt. Är ju ingen mer än jag som har koll på att jag kommer hem så att säga. Men det är nog inga problem. Vad duktig du varit, har också städat lite och vart iväg och köpt lite nya blommor =) Hoppas att du får en skön kväll med lite mys, så hörs vi snart! Och ja, vi kommer mer än gärna och hälsar på! Lite hund och bebis-mys kommer vi inte säga nej till =D Kramar i massor

2010-04-30 @ 18:44:57
URL: http://jsan8.blogspot.com
Postat av: Moren



Inget valborgs firande här heller. ROCKY ÄR JU INTE SÅ KOMPIS MED SMÄLLARE. krama VARANDRA

2010-04-30 @ 18:58:55

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0