Vår i luften!

Visst måste man väl kunna säga att våren är här nu eller??
Det känndes då som riktig vår idag, solen har lyst och värmt mitt hjärta hela dagen!
Tyvärr har jag inte njutit till fullo av dagen, borde tillbringat mer tid ute...

Haft en hel del krångel med både mage, rygg och huvud i helgen.
Vet inte vad det beror på men troligtvis den lille i magen:)
Så någon som har förslag på vad det kan vara får gärna höra av sig...
Molande mensvärk och ont i ryggen.
Ont i nedre delen av magen när jag böjer mig framåt och reser mig från soffan.
Känns som att någon knutit fast sig med ett snöre inne i magen och ut i det fria och som sedan drar i det så fort jag böjer mig framåt eller reser mig upp.
Någon som förstår vad jag menar??
Sammandragningar som gör ont eller jag tror att det är det iaf, har ju inte haft det förut så jag vet inte hur det känns men jag föreställer mig att en sammandragning ska kännas så som jag känner det!?
(konstig mening det där men hoppas ni förstår)
Huvudvärk till tusen som inte velat ge sig förens nu.
Tror även att jag åkt på en uvi också:(
Blod i urinen igår men inget idag, tack och lov... Men jag ska ringa BM imorgon få se om jag får komma in och göra en odling.
Eller är det någon annan som har något förslag på vad det kan vara??
Till råga på allt så har bristningarna nu börjat!
Jävla skit!!!!
Trodde jag skulle klara mig eftersom jag gått så långt i tid nu men icke!
Så vi får se hur många fler magbilder jag lägger ut men kanske att denna är den sista...


Vecka 36+0

Idag har jag iaf bakat lite, bakade hallongrottor och drömmar så imorgon ska jag städa lite och sen kan den som känner för det få komma och hälsa på:)

Ska ta mig en tur till marieberg imorgon skö köpa mig lite sjögräsmattor till uteplatsen på framsidan så det blir lite varmare och skönare att gå på i sommar.
Vill även köpa blommor och blomlådor och börja plantera här nu men det är lite för tidigt ännu tror jag.
Så jag får vackert vänta några veckor till...

Har fått en kommentar av någon på förra inlägget som jag inte har en aning om vem det men personen har skrivit Kazim kazam på slutet.
Någon som vill ge sig till känna?? :)

Nej nu ska jag leta reda på något gott i köket...
Om det finns något:)

Ha en bra kväll!

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja du syrran du har det då inte lätt heller. Nog bäst du får prata med barnmorskan som jobbar med sådant där...fr¨gar du om några år kanske jag har svar på frågan, men har du Uvi så kan ju den ställa till mycket med en graviditet och allt. Men det är nog ingen fara ska du se.

JAg fick en liten chock närjag såg magen...vad stor den har blivit på bara de där veckorna sen malin fylde år. JAg säger då det, go tjockis=)

Sköt om er! Förresten så drömde jag att jag äntligen blev moster så jag hoppas krumeluren kommer snart=)

Puss & Kram

2010-04-12 @ 01:43:21
URL: http://sarajbackman.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0