Vecka 38

Japp nu är det bara 2 veckor kvar om man ska tro bf datumet iaf:)
Känns som om tiden går långsammare än vanligt, men det beror väl på att man inte gör annat än att gå runt och väntar nu...
Jag mår bra iaf vilket jag får känna mig tacksam för, inga större krämpor eller besvär.
Så här ser magen ut nu iaf:)


Vecka 38+1

Varit iväg och fått på sommardäcken på bilen idag, så nu kan jag ta mig ut själv istället för att bara sitta hemma och mögla när Fredrik pluggar:)
Vi var in till stan en vända idag också Fredrik tyckte att jag behövde luftas, vad han menade med det de vet jag inte... :)
Jag köpte mig en amningsbh på hm för 149kr så det blev ingen storshopping men något iaf.
Ska försöka ta mig ut till Marieberg i veckan också kanske imorgon och handla lite småsaker till knoddis,
och kanske något till mig själv också för födelsedags pengarna...
Annars rullar allt bara på och jag räknar dagar som sagt...
Kazim Kazam gissade inte rätt på datumet iaf så nu är det jag och mormor som ligger näst på tur få se om vi lyckats gissa rätt :)

Hoppas ni får en trevlig vecka så ses hörs vi snart igen!

Var rädda om varandra.


Kommentarer
Postat av: Petra

Du och mormor och JAG! =) Jag tror ju på fullmånen men jag håller mig nog till 17e bara för att =)..



Men jösses vad magen sjunkit nu! Kanske det blir på onsdag ändå? Njut av sista tiden nu, jag vet att man inte "njuter" så mycket dom sista veckorna men jag lovar att det kommer kännas tomt utan stora magen sen. PUSS PÅ DIG!!

2010-04-26 @ 22:26:23
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Johanna

Så fint! Kommer sakna den stora magen, tur att du får något i utbyte ;) Ha en fin dag =) Kramar

2010-04-27 @ 08:42:54
URL: http://jsan8.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0