Vad är det för en dag, är det en vanlig dag?

Nej det är ingen vanlig dag för det är Saras födelsedag Hurra Hurra Hurra!
Stort grattis syster på din 22 årsdag!
Hoppas du får en underbar dag trotts att jag inte kan närvara:(
Hoppas Niklas tar han dom dig och gör din dag till den bästa...


Grattis Sara!

Jaha och veckorna fortsätter att springa iväg...
Usch sommaren är redan över känns det som och inte så mycket färg har jag fått på kroppen heller som jag hoppdes på men men har man småbarn så har man:)


Älsklingsälsklingen 12 veckor!
(Mormor har stickat tröjan hon har på sig)

Har bara dom senaste dagarna sett att lillhjärtat har en virvel i håret precis på samma ställe som jag...
Stackars flicka!
Jag har verkligen hatat min virvel och nu har jag fört den vidare till mitt allra finaste:(
Syns inte så bra på den bilden så jag lägger upp en till där det syns bättre.


(Ovanför hennes högra öga ser ni den)
(Klicka på bilden för att få den stor)

Lillhjärtat har varit jättekinkig i helgen, vet inte vad som har varit fel:(
Funderar på om det kan vara tänder eller något som spökar, men det känns väldigt tidigt.
Men vissa föds ju med tänder så varför inte.
Något har inte varit bra iaf, och man känner sig så hjälplös när man inte förstår vad som är fel, och kan hjälpa henne:(
Nu sover hon iaf!

Nu ska jag passa på att göra lite annat medans hon fortsätter sova...

Ha en trevlig kväll och Grattis Sara ännu en gång!



Kommentarer
Postat av: Petra - Lunas mamma

Grattis SARA!!! Och vilken myströja Clea har!

2010-08-09 @ 20:58:44
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Sara

Hahaha, tackar syrran=)

2010-08-10 @ 11:31:36
URL: http://sarajbackman.blogg.se/
Postat av: Mormor

Det är mycket möjligt att det är tänder på gång.Cleas mormor var bara 3 månader när första tanden kom. Hoppas att det inte blir allt för besvärligt. Kram till er alla

2010-08-10 @ 18:38:49

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0